Doprava a platba


Dodací lhůta

  1. Jakmile obdržíme Vaši objednávku, ihned zjistíme, zda je Vámi objednané zboží na skladě. Jestliže je zboží skladem, doručíme Vám jej zpravidla do 3 dnů, přes Českou poštu. Jestliže zboží skladem není, budeme Vás o tom informovat do 24 hodin. V obou případech Vám bude neprodleně sděleno, kdy přesně Vám bude zboží dodáno.
  2. Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou potvrzovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.

Způsob dopravy

  1. Způsob dopravy si zákazník volí sám v objednávkovém formuláři, tj. před odesláním objednávky.
  2. Na výběr je z několika možností a to buď osobně (bez poplatku) na adrese Špitálka 16, 602 00 Brno, po předchozí telefonické domluvě. Další možností je přes přepravní službu Zásilkovna a Českou Poštu.
  3. Před odesláním zboží Vás budeme telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.

Převzetí zboží

  1. Zboží je doručeno na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři. Zboží si také můžete vyzvednout osobně na adrese Špitálka 16, 602 00 Brno, po předchozí telefonické domluvě.
  2. Kupující je povinen si důkladně prohlédnout objednané zboží ihned při převzetí od dopravce. Jestliže zjistíte mechanické poškození zásilky až po převzetí, můžete nejpozději následující pracovní den uplatnit reklamaci na Vaší pobočce České Pošty. Vezměte si sebou kompletní balení zásilky (obal, obsah, fakturu ke zboží) a také OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Reklamaci zásilky nám poté neprodleně oznamte e-mailem na adresu info@fohow.cz a k e-mailu přiložte naskenovaný reklamační protokol České Pošty a uveďte informace o poškození a kontakt na Vás. Budeme Vás neprodleně kontaktovat a sjednáme s Vámi postup vyřešení problému.